13 vragen die een ondernemer zich vandaag moet stellen
De toekomst jeukt. Wie volgend jaar wil oogsten, moet nu zaaien. Maar wat, waar, hoeveel en hoe? Wie beweert hierop een antwoord te kennen, liegt … Toch zijn er een aantal belangrijke vragen die elke ambitieuze ondernemer zich vandaag moet stellen. Na onze voorbije gesprekken met meer dan 70 ondernemers en experts detecteerden we 13 aandachtspunten.
Alles wat je moet weten over Google Analytics 4
Google Analytics voert de grootste wijziging in jaren door. Universal Analytics stopt vanaf 1 juli 2023 met het verzamelen van data. In ruil krijgen we een volledig vernieuwde versie: Google Analytics 4. Het is belangrijk om nu over te schakelen, zodat er al historische data gemeten wordt op het moment dat Universal Analytics ermee ophoudt.
Klantvriendelijkheid? Een voorbeeld hoe het niet moet … : BNP Paribas Fortis
Ik ben geen zuurpruim. En ik hou er ook niet van dat mensen hun gal online uitspuwen. Maar soms kan het niet anders. Als het de spuigaten uitloopt bijvoorbeeld. En je niet rechtstreeks met de betrokkenen in contact kan komen om je beklag te doen. Dit is wat mij deze week overkwam bij het BNP Paribas Fortis-kantoor in Kortrijk. Ik wil het met jullie delen omdat het inspirerend kan zijn om zelf kritisch de customer journey van jouw klant te blijven evalueren.
6 redenen voor een zoekwoorden onderzoek
Een zoekwoorden onderzoek is een essentieel onderdeel van online marketing en SEO. Het helpt bedrijven begrijpen welke termen hun doelgroep gebruikt bij het zoeken naar producten, diensten, of informatie. Hieronder enkele redenen waarom een zoekwoorden onderzoek belangrijk is.
Verliest Colruyt de strijd met Albert Heijn?
Kan Colruyt zijn laagste prijs garantie handhaven en tegelijkertijd de klantbeleving verbeteren? De toekomst hangt af van strategische aanpassingen.
Van SEO naar GEO
De recente Google-update doet veel vragen rijzen. Google maakt gebruik van Gemini, dat is hun eigen AI-taalmodel, dat in de toekomst zichtbaar zal zijn in de zoekresultaten. Bij een zoekopdracht zal je dan de melding ‘AI overview’ zien, waardoor je weet dat het zoekresultaat door AI gegenereerd werd. Momenteel is deze (r)evolutie enkel zichtbaar in de Verenigde Staten, later volgen er meer landen.