De kijk van Kurt

Eerlijk, haalbaar en rendabel: dat mag je verwachten van het helder verslag waarin marketingstrateeg Kurt Ostyn zijn kijk op jouw merk, product, dienst of winkel geeft. 

Is er geen tijd of budget voor een uitgebreid strategisch traject, maar wil je toch een frisse, objectieve en vooral ervaren blik op je bedrijf, communicatie of strategie? Dan is “De kijk van Kurt” precies wat je zoekt. Marketingstrateeg Kurt Ostyn biedt een no-nonsense, ervaren perspectief van buitenaf. Met concrete aanbevelingen. 

Benieuwd naar ‘De kijk van Kurt’ op jouw merk, winkel, product of dienst? 

Kurt van Onnest

De Kijk van Kurt

“Kurt is een ‘business huisdokter’ voor mij.
Wanneer ik twijfel, dan bel ik hem.”

– Bruno Descamps  (CEO Lamett Europe)

Eerlijk. Haalbaar. Rendabel.

Met ‘De kijk van Kurt’ krijg je een objectieve analyse van je huidige situatie. 
Dit betekent dat Kurt Ostyn zonder vooroordelen naar je bedrijf of communicatie kijkt en een eerlijk verslag maakt van zijn bevindingen. 

“Onlangs vroeg ik Kurt om de strategie te analyseren van een jonge onderneming waarin ik geïnvesteerd had. Was onze marktbenadering goed? Hoe zat het met de look and feel? Was ons verhaal sterk genoeg? … Na een dikke week kwam Kurt terug met een verhelderend inzicht. Zaken werden benoemd of bevestigd. En ik kreeg een aantal frisse nieuwe ideeën!”

Bruno Descamps
CEO Lamett

Direct toepasbare inzichten? Plan je 'Kijk van Kurt' vandaag.