Een externe blik op jouw Google ads campagnes is geen overbodige luxe.

Je adverteert online? Google, Bing, Meta, Pinterest?
Of je hebt daar iemand voor ingehuurd en je denkt dat alles goed loopt?

De expertise van Onnest in online adverteren is binnen handbereik met second opinion op je lopende campagnes.

Een second opinion van Onnest op jouw Google Ads-campagnes, kan je helpen om je advertentiebudget efficiënter in te zetten en betere resultaten te behalen.

Als externe partij kijken we met een frisse blik naar de campagne en ontdekken we altijd verbeterpunten die intern misschien over het hoofd werden gezien.

We screenen in alle eerlijkheid, openheid en kennisdeling. 

Ons doel is om verspilling van advertentiebudget te verminderen correcties voor te stellen in de campagneinstellingen.

De second opinion op je lopende online campagnes

Bram van Onnest

“Door analyse van doelgroepen en zoekwoorden kan de campagne gerichter worden ingezet, wat zorgt voor een hogere conversieratio.”

Bram en Wout zijn de SEA wizards bij Onnest. Naast het opzetten van campagnes screenen ze ook campagnes van derden met optimalisatie als doel.

Online adverteren is een specialisme geworden. Laat het dus in de handen van specialisten.

  • Door analyse van doelgroepen en zoekwoorden kan een campagne doelgerichter worden, wat zorgt voor een hogere conversieratio.
  • Door een screening van je online advertentiecampagnes krijg jemeer inzicht in hoe jouw campagne presteren. We gaan in alle respect en openheid graag aan tafel met jouw huidige advertentiespecialist

Een second opinion kan wonderen doen.
Laat ons een SEA screening doen en je krijgt meteen enkele heel concrete tips om jouw campagnes sterk ter verbeteren.

(Nog) geen cases voor deze dienst.

Nog vragen over de online advertentie screening?

Hoeveel kost zo'n screening?

De kostprijs is afhankelijk van de complexiteit van de campagnes. Meerdere talen, regio’s, advertentiegroepen, types, … kunnen zo’n audit heel eenvoudig of heel moeilijk maken. 

Ook de wens om in de screening ook andere campagnes dan die van Google mee te nemen, kan de prijs beïnvloeden. 

We staan met Onnest voor eerlijk, haalbaar en rendabel. Dat is ook hoe we zo’n screening aanpakken: door goede afspraken te maken.

Ja, toegang zal nodig zijn tot de campagnes. Zoniet kunnen we weinig evalueren. Onze experten geven op voorhand goed aan welke toegang nodig is en hoe je ons die kan toekennen. 

Dat hoeft slechts tijdelijk uiteraard. Tenzij je onze second opinion als een blijvend extra oog wil laten meekijken.

Een rapport van de screening kan je meestal binnen de week verwachten na het toekennen van de nodige toegang. 

en

werden

logo onnest

Welkom op onze nieuwe website.
Samen vormen we vanaf heden één sterk team.

Veel surfplezier!