Kurt Ostyn en Cis Scherpereel legden in 2019 met hun boek “het oneerlijk voordeel” het fundament van hun marketingaanpak voor familiebedrijven en kmo’s.
Vandaag is het waardepropositie canvas een belangrijk onderdeel voor het uitschrijven van een marketingstrategie.
De basis van het canvas zijn de 5 cruciale vragen die bij het definiëren van een oneerlijk voordeel moeten worden beantwoord.
Door jouw troeven met die 5 vragen te confronteren kom al dicht bij jouw niet-te-kopiëren troef waarmee je moet uitpakken.
We versmelten deze bevindingen met het waardepropositie drieluik van Treacy & Wiersema en plotten daarop de richtlijnen voor een efficiënt en rendabele operationele marketing.
“Met het oneerlijk voordeel hanteren we een eenvoudige methodiek die ons naar de essentie van een merk brengt.”
Het boek is uitverkocht, maar wie een goede reden kan bedenken, krijgt van ons nog een van de allerlaatste exemplaren…
Je kan zeker de aanzet doen en het canvas zal je helpen om je troeven te formuleren.
Maar tijdens een workshop kunnen we die oefening een pak beter samen doen.
Dus helemaal op je eentje? Dat lijkt me niet eenvoudig…
Het beste is dat je even contact met ons opneemt. We geven je met plezier een blanco canvas om te oefenen, maar spreken graag me jou af hoe je je doel kan bereiken om de meest haalbare en rendabele manier.
Graag onze nieuwsbrief af en toe in de digitale brievenbus?
Luister naar onze podcast:
De Toekomst Jeukt
Volg ons op sociale media
Onnest
Minister Liebaertlaan 53 B1.1
8500 Kortrijk
Gratis parking is voorzien.
Ons vlot bereiken?
Bekijk routebeschrijving
Onnest is geregistreerd dienstverlener voor KMO-portefeuille. Hiermee subsidieer je ons adviestraject voor 20 of 30%.
Onze websites en de websites van onze klanten worden gehost op datacenters die draaien op hernieuwbare energie.
Welkom op onze nieuwe website.
Samen vormen we vanaf heden één sterk team.
Veel surfplezier!