Het waardepropositie canvas is een ultieme bron voor jouw marketingstrategie

Kurt Ostyn en Cis Scherpereel legden in 2019 met hun boek “het oneerlijk voordeel” het fundament van hun marketingaanpak voor familiebedrijven en kmo’s. 

Vandaag is het waardepropositie canvas een belangrijk onderdeel voor het uitschrijven van een marketingstrategie. 

De basis van het canvas zijn de 5 cruciale vragen die bij het definiëren van een oneerlijk voordeel moeten worden beantwoord.  

Door jouw troeven met die 5 vragen te confronteren kom al dicht bij jouw niet-te-kopiëren troef waarmee je moet uitpakken.

We versmelten deze bevindingen met het waardepropositie drieluik van Treacy & Wiersema en plotten daarop de richtlijnen voor een efficiënt en rendabele operationele marketing.

Noterman Focusgroep

Wat is een oneerlijk voordeel?

Boek het oneerlijk voordeel

“Met het oneerlijk voordeel hanteren we een eenvoudige methodiek die ons naar de essentie van een merk brengt.”

Het boek is uitverkocht, maar wie een goede reden kan bedenken, krijgt van ons nog een van de allerlaatste exemplaren…

Het oneerlijk voordeel - het boek van Kurt Ostyn en Cis Scherpereel

Onze klanten zijn verbaasd hoe de kern van de marketingstrategie op één pagina kan gevat worden.

(Nog) geen cases voor deze dienst.

Nog vragen over het waardepropositie canvas?

Kan ik zelf zo'n waardepropositie canvas invullen?

Je kan zeker de aanzet doen en het canvas zal je helpen om je troeven te formuleren.

Maar tijdens een workshop kunnen we die oefening een pak beter samen doen. 

Dus helemaal op je eentje? Dat lijkt me niet eenvoudig…

Het beste is dat je even contact met ons opneemt. We geven je met plezier een blanco canvas om te oefenen, maar spreken graag me jou af hoe je je doel kan bereiken om de meest haalbare en rendabele manier. 

Gooi je vraag dus gerust even in ons contactformulier!

logo adfundum

en

logo mex united

werden

logo onnest

Welkom op onze nieuwe website.
Samen vormen we vanaf heden één sterk team.

Veel surfplezier!

Symbool Onnest