Een crunchy employer branding voor Mulder

Onze samenwerking met Mulder maakt ons trots! Sinds 2010 hielpen Onnest-experts Mulder Roeselare groeien van 150 naar 270 werknemers. Benieuwd hoe?

Mulder Headerbeeld

De uitdaging

Elke onderneming met ambitie streeft naar groei. Die doelstelling behalen, doe je door stijgende omzetcijfers, maar – misschien nog belangrijker – door het aannemen en houden van gedreven werknemers. Wat verkoop betreft, heeft Mulder geen klagen. Wat het zoeken en vinden van de juiste profielen aangaat, dat is een ander paar mouwen.

Gevraagd

Werk een employer branding-idee uit dat het DNA van Mulder weerspiegelt. Zorg voor leuke ontwerpen, taal op maat van ons doelpubliek en bedenk leuke ideeën voor social media en andere communicatiekanalen.
Muldi’s zijn een fenomeen geworden, ‘wulder bie Mulder’ een begrip, de blauwe fabriek aan de Beversesteenweg een landmark in Roeselare. Een bedrijfscultuur ontwikkelen, bouwen en onderhouden is geen sinecure. Er zijn tal van ‘employer branding-inspanningen’ nodig om gezien te worden en het is belangrijk dat we de juiste taal blijven spreken, zowel in tekst als in beeld. Hieronder een aantal voorbeelden van hoe we Mulder geholpen hebben met hun employer branding.

“Onnest speelt met expertise en creativiteit perfect in op onze noden. Dankzij hen kreeg onze branding een frisse, integere look die ons Mulder-DNA weerspiegelt.”

– Els Laureyns, Human Resources Manager

Mulder Campagnes

Van rebranding en bedanking tot kookboekje, uitnodiging voor personeelsfeest en het 'minizakje'

Er is eigenlijk bijna niets wat we niet gedaan hebben voor onze Roeselaarse vrienden. We zijn samen groot geworden. En tijdens onze vriendschap hebben we er alles aan gedaan om Mulder een gezicht te geven en om van de graanfabrikant één van de meest gegeerde werkplekken te maken in de regio.

Naast een rebranding en een nieuwe insteek, verzorgden de grafische vormgevers tal van beelden en schreef de copywriter letterlijk duizenden pagina’s copy. Of het nu ging om een filmpje, reels, slogans, een social post, landingspagina, een uitnodiging voor een feest, kerstkaart of kalender: onze content creators werden aardig uitgedaagd de afgelopen tien jaar.

Content met de juiste content (landingspagina)

Goesting in een nieuwe uitdaging? Zeker! Vanuit de social media-campagne van Mulder, zonder omwegen naar de job van je leven. Challenge accepted. Landen op de juiste bestemming, zonder ruis of overtollige informatie. To the point en gebruiksvriendelijk.

Benieuwd naar meer cases?

Deze case inspireerde je?

Praat erover met Daphne

Symbool Onnest
logo adfundum

en

logo mex united

werden

logo onnest

Welkom op onze nieuwe website.
Samen vormen we vanaf heden één sterk team.

Veel surfplezier!

Symbool Onnest