Een merk, logo en huisstijl kunnen lang meegaan, maar blijven ze altijd hetzelfde? Niet per se. Terryn & Partners dacht daar ook zo over en vroeg marketingbureau Onnest om het logo en de huisstijl een frisse update te geven.
We zochten een manier om het iets eleganter te maken, maar wilden tezelfdertijd de expertise en de betrouwbaarheid van de onderneming extra in de verf te zetten. TP werd tp. Iets minder schreeuwerig, iets verfijnder.
Het kleurenpalet? Paars- en groentinten. Paars wordt geassocieerd met intelligentie en werkt stimulerend. Groen is dan weer oprecht, geduldig en begripvol … Een kleurencombinatie die perfect werkt voor een onderneming die vertrouwen en een open communicatie als speerpunten gebruikt.
Hoe kort ook je copy, het toepassen van SEO is altijd een goed idee. Hoe meer zoekwoorden in je tekst, hoe beter. Google-proof en esthetisch mooi. Kortom, het perfecte online visitekaartje.
“Na het eerste contact met Onnest vlamde het meteen. Er werden ideeën gedeeld, en de aangename kennismaking leidde direct tot het eerste project.” – Marcelino, zaakvoerder