One pager als digitaal visitekaartje voor Terryn & Partners

Een merk, logo en huisstijl kunnen lang meegaan, maar blijven ze altijd hetzelfde? Niet per se. Terryn & Partners dacht daar ook zo over en vroeg marketingbureau Onnest om het logo en de huisstijl een frisse update te geven.

De uitdaging

Jezelf blijven heruitvinden is cruciaal wil je de toekomst kunnen trotseren. De uitdaging was dan ook om met een aantal ‘kleine’ inspanningen een grote impact te creëren.

Gevraagd

Neem het bestaande logo van Terryn & Partners (T en P) onder handen en ontwerp een stijl die futureproof is. Geef nieuw leven aan de one pager en voorzie die van SEO-copy voor een grotere vindbaarheid.
TP Beeldmerk

Verder bordurend op het bestaande logo

We zochten een manier om het iets eleganter te maken, maar wilden tezelfdertijd de expertise en de betrouwbaarheid van de onderneming extra in de verf te zetten. TP werd tp. Iets minder schreeuwerig, iets verfijnder.

Het kleurenpalet? Paars- en groentinten. Paars wordt geassocieerd met intelligentie en werkt stimulerend. Groen is dan weer oprecht, geduldig en begripvol … Een kleurencombinatie die perfect werkt voor een onderneming die vertrouwen en een open communicatie als speerpunten gebruikt.

TP Visitekaartje

SEO, ook een meerwaarde voor onepagers

Hoe kort ook je copy, het toepassen van SEO is altijd een goed idee. Hoe meer zoekwoorden in je tekst, hoe beter. Google-proof en esthetisch mooi. Kortom, het perfecte online visitekaartje.

“Na het eerste contact met Onnest vlamde het meteen. Er werden ideeën gedeeld, en de aangename kennismaking leidde direct tot het eerste project.” – Marcelino, zaakvoerder

Benieuwd naar meer cases?

Deze case inspireerde je?

Praat erover met Daphne

Symbool Onnest
logo adfundum

en

logo mex united

werden

logo onnest

Welkom op onze nieuwe website.
Samen vormen we vanaf heden één sterk team.

Veel surfplezier!

Symbool Onnest