Uit een SEO-audit vloeien onwaarschijnlijk veel interessante verbeteringen voort

Om SEO te verbeteren moet je eerst begrijpen wat SEO is. SEO staat voor “Search Engine Optimisation” of zoekmachineoptimalisatie. Zoekmachineoptimalisatie zorgt voor structurele online groei in tegenstelling tot online advertenties.

Een voorafgaande verkenning is belangrijk om het groter plaatje van de SEO uitdaging te zien. Onder andere het doel van de website, de doelgroep, de troeven die je kan uitspelen.

Een SEO-audit is geen losstaand document, maar een stappenplan met concrete actiepunten. De SEO-pijlers en Google’s E-E-A-T strategie vormen daarin de leidraad. 

Na deze audit kan je zelf aan de slag, eventueel samen met de webbouwer. Uiteraard helpen we graag mee om te coördineren, uit te voeren en sneller te schakelen.

Bram Onnest

Een SEO audit is het domein van Bram

Bram van Onnest
“Onnest verbetert de SEO kwaliteit van jouw website. Niet door een eenmalige optimalisatie, maar door de permanente focus op kleine en grote verbeteringen.”
visual grafiek

Een klankbordsessie helpt om keuzes te maken

Een klankbordsessie is geen koffieklets of salesgesprek.
Het is een verkennend moment met meerwaarde vanaf de eerste seconde.

In een klankbordsessie luisteren we eerst en vooral naar jouw uitdagingen.

Marketing- en groeistrategen Kurt Ostyn en Cis Scherpereel houden je wensen tegen het daglicht en zoeken naar de unieke factoren.

Zonder aarzelen gooien ze voorbeelden op tafel. Knopen worden ontward en uitdagingen worden kansen.

Een SEO audit bekijken we pragmatisch en gericht op continue verbetering van de website op lange termijn.

(Nog) geen cases voor deze dienst.

Nog vragen over de klankbordsessie?

Wat is het verschil tussen SEO en SEA?
SEO (Search Engine Optimization) richt zich op het optimaliseren van je website om beter te scoren in de zoekmachines. SEA (Search Engine Advertising) zijn betaalde advertenties in Google om bovenaan zichtbaar te zijn in de Google zoekresultaten.
Als je zoekmachineoptimalisatie op een gestructureerde manier aanpakt volgens de regels van de kunst is de online groei gegarandeerd. Geen losse flodders, maar een totaalaanpak.

Chat GPT gebruiken om relevante, hoogwaardige teksten te schrijven kan zeker een hulpmiddel zijn. Let wel op, zeker alle teksten nalezen en niet klakkeloos op het web gooien. Nieuwe content moet waardevol en relevant zijn en voldoen aan Google’s EEAT-criteria.

Er bestaan verschillende parameters binnen SEO die afgevinkt moeten worden. Deze kan je thuisbrengen onder de E-E-A-T criteria: techniek, content, autoriteit en ervaring.

logo adfundum

en

logo mex united

werden

logo onnest

Welkom op onze nieuwe website.
Samen vormen we vanaf heden één sterk team.

Veel surfplezier!

Symbool Onnest